Sunday, December 17, 2006

--- Ekspedisi Gunung Kinabalu, XGuKilu ---

Tarikh : 12 ~ 17 Dec 2006
Trail : Mesilau – Timpohon

nOw ialah antara detik paling xleh lupa iaitu berapa di puncak tertinggi di ASIA TENGGARA, Gunung Kinabalu.
Trip yg mencatat ribuan kenangan manis. Hahahaha.... Untuk trip ni aku banyak bekerja keras nk turun ke bilik En. Azhar. Masa tu plak time praktikal. Praktikal plak kat Cubic belakang tu. Habis kijer jer terus gi jumpe En. Azhar. Mesti En. Azhar dah busan tgk muka aku. Akhirnya lulus. Puas hati giler. Nak menitis air mata(airmata gumbira) pun ader sbb program ni berjaya. Hahahaa.....

Kami memulakan pendakian di Mesilau Trail dan berakhir di Timpohon Trail. Best siut Mesilau Trail. Cantek2 belaka pemandangan. Rugi sapa x naik kot sini.

101_1676 copy
Mesilau Resort

IMG_1136 copy
Mesilau trail

M3372M-2103

M3372M-2103

IMG_1190 copy

M3372M-2103
Kepenatan

Image935 copy
101_1743 copy

101_1747 copy
Sama tak dengan pic dalam duit RM1? Hehehehe....

DSCN0498 copy
Alhamdulillah, akhir sampai di puncak

M3372M-2103

PICT0052 copy
Korang mampu tak bawa beban seberat ini?

Image951 copy

PICT0056 copy
XPDC tamat di Timpohon Gate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...