30.7.22

--- National Rugby Development Program, Sri Mersing vs English College ---

National Rugby Development Program, NRDP Zon Selatan berlangsung sehari di Politeknik Merlimau. Zon selatan ni melibatkan tiga buah negeri iaitu Johor, Melaka dan Negeri Sembilan. Harap-harap betul la fakta aku. Hihihihi..... Aku sebagai freelance jer. Follow dak-dak SMK Sri Mersing ni ha. Tak ada buat apa kat umah. Cikgu Yusuf pun pm tepi ngajak.

Memang susah cari hotel area Merlimau ni. Lebih kepada homestay jer. So aku menginap sedikit jauh iaitu di Seri Chendana Resort. Owh maaf. Susah berdekatan dengan Politeknik, bukan dalam Merlimau. Hahahahahahahaha....

Ok, jom tengok first game Sri Mersing bertemu dengan English College. English College ni Melaka kot. If I'm not mistake. Ni game B15.

Result nanti korang pm dia orang. Aku tak ingat. Hahahahahaha......




Senior, driver, fisio dan jurulatih














Fisio sebenar katanya
















Paling berfungsi. Tanpa mereka air takkan sampai kepada players


Sekolah Sukan Tengku Mahkota Ismail

Katanya SSTMI ni paling kuat. Aku dengar dak-dak ni cakap kat khemah tadi. Katanya game paling tuff pun akan bom bila bertemu dengan SSTMI. Mersing memang nak menang dengan SSTMI. Ada sejarah kot dia orang ni. Aku memandai je kan. Hahahahahhaha.......

Pertama kali nampak team ni dalam instagram. Then lihat-lihat la logo dengan gambar tsunami. Then aku terfikir, dahsyatnya player johor dah main dengan team Indonesia. Lama pastu baru tahu........ Laaaaaaaaa.......sekolah kat Kota Tinggi. Tsunami tu sedikit mengelirukan. Ye lah. Tsunami tu kan sinonim dengan Acheh, Indonesia. Hahahahaha.....


Fisio sebenar


Next game dalam next entry. Tungguuuuuuuu........ Cemas tak? Hahahahahaha.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...