Saturday, April 3, 2010

---mEncacingkan mUrid2 SK Pulau Aur---

24.03.2010

bErtarikh di atas, pihak Klinik Desa Pulau Aur yg diwakili oleh jururawat Cik Ikin, telah membuat rawatan pencegahan cacing. Ini bersempena dengan 'HARI CACING2 SEDUNIA' yg dilancarkan di Segi 3 Bermuda yg lalu. Sama mcm skool kat luar sana, sini pun penjagaan kesihatan turut di titikberatkan kan.

Seramai 13 org murid telah diberi ubat cacing bagi mengeluarkan cacing dari badan mereka. Cikgu2 sekolah tersebut juga diberi peluang untuk merasai ubat cacing tersebut....

Photobucket
Penerangan oleh Cik Ikin

Photobucket
Berapa banyak penerangan laaaa...

Photobucket
Cikgu2 pun nak menyahcacingkan juga

Photobucket
Tak sabo2 nak minum ubat cacing

Tengok tu, Imran, Amzar, Kamarul dan Amira. Tak sabo2 nak minum ubat cacing tu.

Photobucket
Hanum yg minum ubat cacing

Photobucket
Kamarul yg minum ubat cacing

Photobucket
Tengah bilang botol ubat cacing

~~~end~~~

2 comments:

  1. Wah .... makin hensem Ckgu Dad yek....member lama aku tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...