17.3.12

--- 4th AGM KeReX dan Sambutan Besday Boy Bino ---

Ok! Dah tiba masanya untuk peralihan kuasa President KeRex. Kira setahun dah la Bino ni jadi pak pres. Dah macam2 perkara yang berlaku dan beliau handlekan. Tidak kurang juga pembaharuan dari segi pengurusan kelab. Tahniah diucapkan kepada beliau. Nampak jer kecik tapi otak manyak B E S A R . Orang utara kata 'akai jenuh'.

Secara kebetulan aku lepak2 di Melaka that time, so sajer je la join diaorg punya AGM. Berikut beba pic yang mengganmbarkan suasana spjg majlis.

Video ni bg aku antara yg terbaik dari segi susunan dan editing. Syabas. Sesuai la dgn taraf student. Kalu gempaq sgt, itu xstudent namanya. Masa tayangan ni, aku sedikit tersentuh la. Biasa la aku kan hati lembut. Touching bukan sbb bad thing, tapi gembira melihat korang2 la dan penghargaan buat pak pres, Bino.

Kebiasaannya orang letak video di akhir. Tapi aku nak letak awal. Layaaaaannnn........

 

Majlis bermula dengan ala-ala red carpet la konon. Semua datang dengan penuh gaya dan fashion. Semua artis. Lalalalalalalalala...... artis keeeeee..????





Selesai karpet merah, barulah majlis bermula.




















Nampak kepala jer










Selamat menjamu selera


























xpres with new President of KeReX








Sebelum berpisah, aku ucapkan tahniah buat AMT KeReX yang baru dilantik. Pada President Ketiga yang baru ini, jangan persiakan kepercayaan sahabat2 kita. Do the best. Semoga berjaya menjalankan tugas. Amin.

Ok, selesai AGM, sambung pula majlis besday boy tuk Bino pada keesokkan mlmnya. Buat kat padang bertentangan dengan Fasa B jer.


























Akhir kata, Bino yang aku kenal adalah antara yang terbaik dalam menjalankan tugas beliau. Tidak berat sebelah dalam mengendalikan disiplin di dalam KeReX. Hiking pun dia join, fressby pun join, panitball join. So adil la kan. Walaupun kecik orangnya, tapi tegas. Ramai AJK2 yg lain respect dan menghormati beliau. Pendek kata BEST. Tu je. Puji lebih2 kang, terangkat plak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...