Wednesday, February 24, 2010

--- kUrsus pEningkatan pRofesionalisme gUru bAru ---

sEbulan lebih melapor diri sebagai guru baru di mErsing, satu kursus telah diadakan di ILP, MeRSING. kUrsus ini diberi nama kursus 'PENINGKATAN PROFESIONALISME GURU BARU'. sEpatutnya kursus ni di buat pada bulan Jan aritu tp sbb apatah tunda.

sEramia 67 org guru sekolah rendah dan 16 org guru sekolah menengah menghandiri kursus ini. pEnceramah2nya plak terdiri daripada pegawai2 PPD Mersing sendiri.

bg aKu isi kursus ni lebih kepada meningkatkan semangat2 guru2 baru di daerah mersing ni jer. pAstu ader la sikit2 apa yg dah dipelajari masa KISSM dulu. mEngingatkan kembali jer inout2 dulu yg mungkin terlupa. aKu cam biasa beberapakali tersengguk gak la. nGantuk.....

mCm kursus KISSM dulu, setiap slot kena ader pengacara majlis bagai2. kursus ni pun kena wat cam tu gak....mmmm.....


Photobucket
Pengacara pertama dan sukarela. Tahniah!!!

Photobucket
Cikgi2...

Photobucket
Cikgu2...

Photobucket
Tumpukan perhatian

Photobucket


Photobucket
Tidur waktu ceramah

Photobucket
Gigit kuku sebagai hobi

Photobucket
En. Abd Halim menutup majlis

Photobucket
Pulau Aur

Photobucket
Pulau Pemanggil

Photobucket
Pulau Sibu

Photobucket
Pulau Tinggi

Photobucket
Peta

hAbis kursus, kami lepak kat tepi pantai kat mersing ni hah. sAmbil minum air jagung dan keropok lekur.


Photobucket

Photobucket

~~~end~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...