Saturday, February 13, 2010

--- 08 Feb 2010 kUnjungan dAri lUar ---

tGh lepak2 buat RPH (konon2 la) dan Tahunan, terdengar derungan bunyi enjin bot. "bOt saper la yang dok bising2 di waktu petang begini. oOoo... serogombolan JKR dan kontraktor skool rupanya. eH!... GB aku pun ader gak. xPerasan aku. hMmmm...

kHabonya rombongan ni nak buat inspection bangunan skool yg dok tgh rancak membangun ni. rAjin la tu... aKu apa lagi, terus jd paparazzi la. sNap sana, snap sini. hIkhikhik... sAtu bot depa mai. biLangan dalam 20 org gak kot. cAm ni la rakyat nak. bErjasa pada rakyat...

Photobucket
Bangunan skool yang baru k

yG mai mmg ramai tp yg buat kerja sorang dua ja. biAsa la tu. mAi guna pakej pelancongan... aDa sorg mamat tu pakai baju bengkel POLISAS lagi. sAh budak praktikal. aDuhai... aDa gak girl2 yg muda2. dAh boleh agak dah. mEsti budak praktikal la tu. tAkkan kerani plak kot. mAi dengan bawa beg galas kecik kat belakang. fAil, pen, kertas xbawa pun. leNggang kankung. hAhahaha... alah i pun pernah jd student mehhh!!! kElakar bile di pikio kan. lAntak korg lah. yG penting skool baru ni kena siap dengan segera.

Photobucket Photobucket

Photobucket


Photobucket
Melawat bangunan la konon2

tHank pada u all semua k sbb sudi dtg dari jauh. terharu rasanya sbb firstime merasakan Pulau Aur ni meriah. tP kita tgk la plak. kAlu xsiap projek ni, kita guna ayat lain plak kan. hEhehehe... jGn lupa pasang ternet no. cHeq xsabaq nih.

~~~ end ~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...