25.11.12

--- Fairuz LOVE Fairus ---

Yeaaahhhhh........this is my firstime job wedding aku follow orang.  Pelawaan dari Pro Wedding Photog, saudara Azam di wall fb nya, aku sahut untuk menyertai beliau.  Tujuan, untuk belajar sesuatu yang baru yang mungkin aku xder.  Pengalaman baru.

Tarikh 25 Nov 2012 sekitar jam 4 pagi, Azam dan Azhar datang pick-up aku di Putrajaya dan terus menuju ke Parit Sulong, Batu Pahat.  Kami tiba di rumah pengantin sekitar jam 7.00 pagi.  Macam biasa buat persediaan.  Mode aku just tolong2 jer sbb aku bukan OP.  Aku just tolong mcm pegang camera, lighting, angkat itu, angkat ini dan tugas paling best ialah TOLONG TENGOK....!!!  Kannnnnnn.......

Berikut adalah beberapa sedutan sekitar majlis yg sempat aku tembak...






 





Sambung esok di Singapore untuk sesi outdoor...... yeaahhhhh....!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...