Sunday, December 9, 2012

--- Persandingan Fazrul dan Azlina ---

Majlis bersambung di sebelah pihak lelaki pula di Felda Gelanggi, Jerantut, Pahanng. Kali ni Golok join sebagai pembantu. Katanya nak belajar dan mengisi masa lapang. Kami bergerak dari Putrajaya menuju ke Jengka 20. Naper Jengka 20 plak? Sebab kami bermalam di umah Amir, member aku. Tq Amir.

Shoot sama mcm resepsi belah perempuan. Cuma untuk belah lelaki ni, kami berpeluang buat outdoor sikit di Felda Residence. Namun tak lama kerana hujan turun. Apapun, yg pasti saya dah melengkapkan sesi seperti yang ditawarkan di dalam pakej aku tu.

Seterusnya tunggu album siap je lah k.












Di sini saya ingin ucapkan TAHNIAH kepada pasangan, Fazrul dan Azlina. Disamping itu saya juga mengucapkan terima kaseh kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk merakamkan detik2 bahagia anda berdua. Harap anda berpuas hati dengan service yang diberikan. tq......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...