27.11.09

--- lAstday @ IPG IPT ---

aKu start daftar 12 jan 2009. Now 25 nov 2009. So lengkaplah tempoh aku berkursus kat sini. mAcam2 kes, perasaan, rahsia, perangai dan macam2 lagi aku ketahui dan pelajari di sini. mAsa mula2 dulu dapat kelas, cam malu2 kucing jer. tErpikio juga nape la aku dapat kelas ni bla...bla...bla... tApi lama aku suke. hahaha...


kAt sini macam2 aktiviti ader. aDa yg syok dan ader yg hampeh. tErima seadanya je la sbb kita datang sini tuk kursus kan.....

pAstu gi praktikal selama 12 minggu. aDa okay dan ader xokay. bIasa la. mAnusia kalu xcomment2 ni xsah. Hahahaha... gOssip? aKu aLways dengar desas-desus itu ini. hAhahaha...dan boleh teka kelas mana yg selalu ader gOssip.... Lalalala...

pEngalaman aku masa lead PL agak malu2 gak. wEll xbiasa la katakan. tApi u all, SAINS N KH, very supportif. tApi ader gak yg tuuuttttt.... tApi itu normal la kan. lAyaaaaannnn....



eXam akhir makin dekat. bErdebar rasanya. mAna taknya. kAlu gagal rugi la masa setahun tu. pAstu KISSM plak. iNgatkan kursus bodo2 jer. aLih2 ader assemen dan exam lagi tu. aDehhhh...tension2...

yAng pasti kita akan mengingati saat2 indah ini takkala melihat gambar2. bAgi yg touching la.

sEtahun berlalu, 25hb adalah hari terakhir kursus. sEday gak la sbb nak berpisah. wAlaupun setahun, bermacam2 kenangan bersama. hUhuhuhuhu....touching siut. aKu sempat la capture beberapa moment hari2 terakhir. mAna yg sempat la. hEhehehe....pAsni kita tunggu posting k. hOpe kita still KEEP IN TOUCH....gOd bLless u all...



do to visit my galery @ http://aefitben.multiply.com & my fs n fb using email fitrizan_ae@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...