10.12.11

--- hAnifah nAjwa bErsatu ---

25 Nov yang lalu telah berlangsungnya majlis akad nikah di antara Abu Hanifah dengan pasangan hidupnya iaitu Ana Najwa. Pasangan dinikahkan sendiri oleh Cikgu Ameer merangkap Wali kepada adik beliau iaitu Ana Najwa.

Hmmm...then y aku tulis kat blog ni ek? Cube teka sebab apa? Haaaaaaa...sebb aku jadi OP that event lor. Haidoiiii....pandai menekainya puunnn.... Ok2, Cikgu Ameer atau Ustaz Ameer ye merupakan kenalan lama masa aku jadi GSTT di SK Telok Gong. Sahabat2 lama masa mula2 menceburkan diri dalam dunia perfileman. Eh! sorry, dunia Pendidikan. Tersasul plak. So pengantin perempuan ni adalah adik beliau la. Pasangannya orang Terengganu gi tu.

Esoknya 26 Nov akan diadakan pula majlis resepsi. Istilah artis la konon2. Kalu istilah orang2 kampung, majlis persandingan laaaa.....hahahaha.... Sepanjang majlis, semua berjalan lancar dan layanan mesra oleh pihak walimatulurus. Untuk pengantin pula, walaupun malu2 nak posing2, alhamdulillah berjaya juga akhirnya.
Albumnya pula sudah pun aku siapkan smlm dan telah pun dihantar. Jom lihat beberapa keping pix yang telah dirakam sebagai tanda kenangan abadi... SEMOGA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT dan SENANTIASA MENDAPAT RAHMAT ILLAHI...!!! amin....



Selain daripada album ini mereka juga mendapat sebuah frame bergambar 14R di atas ini. Hihihi.... Tetiba rasa nak kawen jer. Haaaaaa....






Bersama-sama aku time tu ialah Ery dan Nas. Ery saya volunteer nak join sbb xbuat apa2 kat umah. Nas, saja aku ajak tu jadi lighting man outdoor aku. Tapi sayangnya, outdoor tidak dpt dilakukan berikutan cuaca yang asyik hujan jer. Huhuhu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...