Sunday, May 28, 2017

--- 9 Presiden KeReX, UTeM untuk Ulang Tahun ke 10 ---

Berikut disenaraikan individu-individu yang pernah memimpin Kelab Rekreasi & Sukan Ekstrem. KeReX sepanjang 10 tahun penubuhannya. Aku sangkakan 10 tahun bermakna 10 orang presiden, rupa-rupanya 9 sahaja. Mana 1 lagi?

Terdapat 2 orang presiden yang memegang kepimpinan lebih dari 2 semester. Siapa? Tugas anda untuk mencarinya. Hahahahahaha.....

Setiap presiden mempunyai cabaran yang berlainan mengikut batch masing-masing. Politik? Jangan cakap tak ada. Perebutan? Ada tapi tidak menonjol. Tak puas hati dan tidak sependapat? Resam kehidupan. Hahahahahaha..... Tapilah menjadikan kita sekarang. Semoga kelab ini terus sukses pada masa akan datang.

Tahniah kepada semua mereka yang pernah meneraju kelab ini. Tidak lupa kepada konco-konconya. Tanpa konco-konco, kelab ini tidak mungkin sukses. Terima kasih juga pada AJK Tertinggi.

Owh....masih ada. Tidak lupa mendedikasikan kepada En. Tinta dan En. Epul yang banyak memberi dorongan dan semangat di saat mula-mula penubuhan KeReX.

Akhir kata, aku nak tanya, KeReX ni memang untuk gunung jer ek? Hahahahahaha...... Ye la, tengok semua presiden berlatar belakangkan hiking jer. Hahahahahaha.....

Presiden Kesembilan

Nama :
ABDUL HAZIM BIN ABDUL RASHID

Fakulti :
FAKULTI TEKNOLOGI KEJURUTERAAN

Sesi :
2017 - 2018



Presiden Kelapan

Nama :
TENGKU AHMAD SHAUKI BIN TENGKU ABDUL JALIL

Fakulti :
FAKULTI KEJURUTERAAN PEMBUATAN

Sesi :
2016 - 2017



Presiden Ketujuh

Nama :
MOHD AIREEN BIN AHMAD

Fakulti :
FAKULTI KEJURUTERAAN PEMBUATAN

Sesi :
2014 - 2016



Presiden Keenam

Nama :
MOHD ANIS BIN ABD RAHMAN

Fakulti :
FAKULTI KEJURUTERAAN MEKANIKAL

Sesi :
2013 - 2014



Presiden Kelima

Nama :
MOHD HAFIZI ZUBEL (Komeng)

Fakulti :
FAKULTI KEJURUTERAAN MEKANIKAL

Sesi :
2012 - 2013




Presiden Keempat

Nama :
MOHD SHAUFY BIN SUHAIMI (Bino)

Fakulti :
FAKULTI KEJURUTERAAN ELEKTRONIK DAN KEJURUTERAAN KOMPUTER

Sesi :
2011 - 2012



Presiden Ketiga

Nama :
NURIL ANUAR

Fakulti :
FAKULTI KEJURUTERAAN PEMBUATAN

Sesi :
2010 - 2011



Presiden Kedua

Nama :
AHMAD SHAHIR (gigi besi)

Fakulti :
FAKULTI KEJURUTERAAN ELEKTRIK

Sesi :
2009 - 2010



Presiden Pertama (Pengasas)

Nama :
ABDUL SALAM BIN ADAM

Fakulti :
FAKULTI KEJURUTERAAN MEKANIKAL

Sesi :
2007 - 2008


Mohon dihalalkan gambar-gambar yang aku ambil dari muka buku korang. Hihihihihi..... PM tepi kalau apa-apa yang tak puas hati k.

2 comments:

  1. Komeng bukan pernah jd presiden jgk ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.....Komeng pernah. Saya terlepas pandang. Maafkan saya. Beberapa kipas susah mati Komeng dah mesej pada saya....perkara itu telah saya kemaskini. Hihihihihihi........Hahahahaha.....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...