Tuesday, May 30, 2017

--- Senarai Naib Presiden 10 tahun KeReX ---

Siapa ingat naib presiden setiap sesi? Hmmmm.....bukan kata tak ingat tapi tak tahu kan? Ah...! Korang kalau tanya tentang Fazura ke, Fatah Amin ke...? kompom ingat. Ceh.....

Ye lah, asyik presiden jer dihiglightkan dalam setiap perkarakan. Naib presiden tak berfungsi ker? No....no...no.....naib presiden pun sebenarnya sama penting dengan presiden. Sahabat-sahabat bawah nilah yang sebenarnya banyak melaksanakan segala perancangan.

Oleh itu sukacitanya kita nak buat senarai naib presiden sempena ulang tahun ke 10 KeReX. Tapi satu jer aku nak tanya, kenapa ada yang 2 timbalan dan ada yang cuma satu? Kenapa ada perbezaan tersebut? Pastu ada juga presiden yang lupa dia punya timbalan. Hahahahahaaha..... Ok, jika ada maklumat terbaru, pm tepi ok.

Tahukah anda, satu-satunya presiden KeReX yang bukan datang dari timbalan ialah MOHAMAD AIREEN BIN AHMAD. So keputusan tak cliche sangat la kan. Selalunya orang boleh agak siapa bakal presiden kalau bukan timbalannya. Even bakal Perdana Menteri pun orang dah boleh teka. Hahahahaahahaha.....


Sesi 2017 - 2018

Presiden :
ABDUL HAZIM BIN ABDUL RASHID

Naib Presiden 1 :
MOHD SYAFIQ BIN GARIP (FKEKK)


Naib Presiden 2 :
NIK WATIKAH BINTI NIK HASSAN (FKM)



Sesi 2016 - 2017

Presiden :
TENGKU AHMAD SHAUKI BIN TENGKU ABDUL JALIL

Naib Presiden 1 :
ABDUL HAZIM BIN ABDUL RASHID (FKT)

Nota :
Sukar mendapatkan foto beliau. Huhuhuhu...


Naib Presiden 2 :
SITI NUR AZWATI ABD MANAP (FKP)



Sesi 2014 - 2016

Presiden :
MOHD AIREEN BIN AHMAD

Naib Presiden 1 :
TENGKU AHMAD SHAUKI BIN TENGKU ABDUL JALIL (FKP)



Naib Presiden 2 :
ZUL LEE COPPER (FKM)

Nota :
Selain meminati bidang pendakian, beliau juga sangat berbakat dan bersemangat dalam sukan fressbe.



Sesi 2013 - 2014

Presiden :
MOHD ANIS BIN ABD RAHMAN

Naib Presiden 1 :
ALIA FARHANA BINTI ADNAN (FKEKK)



Naib Presiden 2 :
AIZAD SAFWAN (FKM)


Nota :
Nama glamor Pok Jak. Sangat meminati acara berbasikal.


Sesi 2012 - 2013

Presiden :
MOHD HAFIZI ZUBEL

Naib Presiden :
MOHD SHARUL SHAZWAN BIN MOHD SHAID (FKE)

Nota :
Sangat berdedikasi. Pencapaian terbaik beliau ialah salah seorang dalam team menawan Puncak Everest.



Sesi 2011 - 2012

Presiden :
MOHD SHAUFY BIN SUHAIMI (Bino)

Naib Presiden :
NOOR ADIBAH (FKP)



Sesi 2010 - 2011

Presiden :
NURIL ANUAR

Naib Presiden :
- tiada maklumat -

Nota :
Missing in action.


Sesi 2009 - 2010

Presiden :
AHMAD SHAHIR (Chaer)

Naib Presiden :
FAZIELAH DARWIS


Nota :


Sesi 2007 - 2008

Presiden :
ABDUL SALAM BIN ADAM

Naib Presiden :
-tiada kesahihan -

Nota :
Was-was.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...