12.11.18

--- Cambodia, Last Day ---

Penat tak? Jawapannya 'TAK'. Hahahaha... Macam biasa turun untuk sarapan. Hari ni tak sibuk sangat untuk kejar aktiviti. Sempat snap-snap kawasan sekitar lokasi penginapan. 

First thing first pagi ini ialah nak mandi kolam. Uncle yang selalu tu pun tak ada pagi ni seperti kebiasaan. Mungkin kami terlalu awal.

Sambil renang-renang tu bincang aktiviti selepas ini. Flight petang. Ok....lepas ni jalan-jalan shopping. Terakhir. Mungkin ada benda-benda last minute yang baru teringat.

Re-fresh



Kafeteria

Menu...ada tanda HALAL

Rileksi

Have-have sangat



Kaedah wiring


Hajat untuk minum kopi tercapai apabila kami singgah di satu kafe. Kita kalau boleh nak cari signature kopi Cambodia, tapi apakan daya, tiada di sini. Tapi tak apa. Kita layan juga dengan memilih kopi-kopi biasa yang ada dalam menu. Plus, aiskrim.






Satu tut-tut dengan 5 orang beserta beg. Sarak kata, dont worry, boleh. Lagipun beg tak besar macam nak pergi hiking. Hahahahaha...... Kami menuju ke airport.




Pelik tatarias aku kali ni


Cambodia

Alhamdulillah...selamat mendarat di Kuala Lumpur setelah berlegar-legar di ruang pantai Port Dickson. Kenapa? Tak pasti atau aku yang tak dengar pilot buat pengumuman.

Terima kasih kepada teman-teman trip kali ini. Terima kasih juga untuk gambar-gambar yang korang benarkan untuk publish di sini. Next ke mana? Ada, roger jer.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...