19.3.20

--- Hari Kedua Perintah Kawalan Pergerakan ---

Hari kedua.......

Semalam tidur agak lewat kerana tidur siang Jam 3 pagi rasanya. So pagi ini sekali lagi terbabas sedikit. Tapi dah cover...... Semoga Allah mengampuni kita semua. Amin.

Perkara pertama hari ini aku fikir ialah nak makan apa? Nak masak macam semalam? Rasa bosan. Yes, install Food Panda. Food Panda ni baru seminggu lebih kat sini. Dua tiga menjak ni pun kelihatan dalam ig rakan-rakan, rancak mempromosikan food delivery. Lagi rancak apabila arahan atau Perintah Kawalan Pergerakan.


Sebelum sambung blog, usha-usha jap Whatsapp dan Teleg. Aduh, group apa plak ni add? Group AJK Covid19............. Ok, kena buat data nih...!!!

Nak layan tv? Ah...!!! Malas la tengok. #astro pun asyik bagi cerita pasal pembunuhan....penyakit....pembunuhan....penyakit....pembunuhan....penyakit....... Langsung tak ada yang positif. Mentality apa la diaorang ni.

Lunch dah sampai guys.... Nasi Ayam Otai katanya.


Selesai makan, tidur tengah hari hingga jam 3.30 petang. Bangun untuk Zohor. Itu ini.....Asar. Petang buat workout sikit. Maghrib....... Layan Avatar. Isyak........pastu join bacaan Yasin di rumah masing-masing.


Sebenarnya aku ada sedikit sindrom mudah panik. That why aku tak baca info-info covid ni. Ia boleh memberi kesan. Entah la. Lately ni aku mudah cepat resah pada sesuatu perkara.

Malamnya aku hanya masak nasi dan goreng telur jer. Sambal siang tadi sedap. Aku simpan sikit untuk malam. Hihihihi...


Zzzzz.....

Semoga Allah menolong kita dari #covid19

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...