Tuesday, March 23, 2010

---baTu ciNa 2nd tRip---

09.03.2010

lePak2 kat umah tgk tv. tEtiba ader org ketuk pin2 umah. rAhmat rupanya. diA bgtau bahawa Sham Polis tu nak nek Batu Cina petang ni. sO aku terus ON je la. nAsafi n leMan xnak ikut. mAin pingpong kot.

tRip kali ni aku gi dengan anak2 murid ku dan sorg polis. lAyan kan aje... aNak2 murid sampai separuh jalan jer sbb aku xkasi naik sampai batu. bAhaya k....

Photobucket

Photobucket
Laluan ke bahagian ke 2 Batu Cina

Photobucket

Pic2 mcm ni dah biasa aku ambil.

Photobucket
Murid2 sampai sini jer

uNtuk tidak mengecewakan mereka, aku ajak bergambar bersama2 je la.

Photobucket

~~~end~~~

6 comments:

  1. mmg cantek batu ni...aku dh daki beberapa kali.
    sayup pemandangan.....

    ReplyDelete
  2. tq2....sapekah yg berkata2 tu....tulis la nama.

    ReplyDelete
  3. saper azlan tu ek?pernah g pulau aur ek...mmm

    ReplyDelete
  4. Hehehe...sori bro, nanti ko tau jgk la sapa aku. Dulu aku ajar Pulau Aur jgk...tapi masa tu lagi daif dari keadaan ko skrg...

    ReplyDelete
  5. mmm...ni mesti otai ni. cikgu otai sk pulau aur dulu2 punya....hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...