28.5.23

--- Lions Rugby 10s ---

Aku bukan official photographer bagi kejohanan UiTM 10s ini. Aku saja singgah jumpa dengan member. Terpandang pula ada game ragbi. Maka sambil-sambil tu aku shoot beberapa keping buat ada-ada jer. Boleh buat content. Hihihihi......

Disertai oleh seluruh cawangan UiTM dalam Malaysia. Namun begitu ada yang tidak sertai seperti Kelantan, Sabah dan Sarawak.

Tekaan aku lagi, game ni juga bersempena Majlis Konvokesyen UiTM kali ke ............... (aku tidak tahu).

Gambar-gambar adalah secara random yer. Tak select mana-mana team. (Actually fokus pada UiTM Permatang Pauh). Tapi boleh pula terfokus pada game UiTM Dungun, Puncak Alam dan Shah Alam.





























































Dengan kuasa tangan jer






















Jangan kecewa sangat





















Lama tunggu




Lari berjemaah








Sampah dengan masyarakat berpisah tiada





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...