Sunday, December 19, 2010

--- tiPu lAgi @ EXPO PC ----

Siang td aku g n mmber2 gi lagi Expo PC tu kat MITC....kali ni pengalaman kat Maxis beruk band plak. Dia promote dpt free modem dgn hanya rm48 bayaran bulanan kalu guna postpaid. Tak kisah la tu.

Pastu dia promote lagi bahwa modem free ni laju dan diaorg dah upgrade. Setahu aku beruk band tu 3.56mps. Cam no dia kata dah upgrade 7.2mps. Punya la nak menipu, dia test yg pada laptop dia, guna 7.2 punya. pastu kata modem yg free tu sama laju ngan yg dia test tu. Eeeee....xlogik lah......nyirap jer aku.

Kami pun xjd lah nak reg. Tapi kami pusing balik ke kedai tu. Kali ni jumpe org len. Salesman tu citer lain plak. Siut tau........

5 comments:

  1. gi tuu lg....
    pakai booster hack je...hahaha
    hack pasword jiran sbelah...haha

    ReplyDelete
  2. beruk band ea..tp beruk2 pun ko pkai jgk an...haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...