Tuesday, December 15, 2009

--- BiLa Hati Dah Gian, Gunung Keriang ---


mMmmm...jUmaat lepas aku dan 2 org teman aku lepaskan gian trekking di GUNUNG KERIANG.

sAtu2nya gunung yang terletak dalam daerah Kota Setar ini. gUnung ni bukanlah kategori gunung2 yg seperti gunung2 lain. iA hanyalah seperti dlm gambar kat bawah ni jer.

nI permandangan dari jauh. nEk keta dari rumah aku 15 minit gitu la.
mErupakan antara kawasan riadah dan pelancongan. hEhehehe...
Photobucket

pEndakian tidaklah sehardcore mana pun. jUst biasa2 jew.
mEngambil masa 45 minit sahaja tuk sampai ke puncak.

hAh, tgk 2 org tgh dok susah2 trekking. xDer kijer la tu.

Photobucket


aNtara pemandangan yang dapat di lihat sepanjang pendakian. bEst sbb ade angin bertiup sepoi2 bahasa. nYaman jer...
Photobucket


biLa dah nak dekat sampai, ada satu kawasan tu yang dipenuhi dengan pokok setawar.
Photobucket


uKay2! dah sampai puncak pun. iNi merupakan kali pertama aku nek ke sini. hAhahaha...
nAma jer asal Alor Setar, tapi gunung ni pun xpernah naek.

Photobucket


aPa lagi, sesi shoot la.

Photobucket
aku, etong & mat jan


Photobucket


nI dah kira sesi shoot la ni. maCam2 style lah aku buat. pAda xbest pun style aku. hAhahaha...


bAget hero. bLah la...hahaha...
Photobucket


akU telah meningkatkan kekuatan ku kepada Tahap 4.
sBb tu ader 4 warna yg menunjukkan kuasa berbeza2.
Photobucket


gAya apa ni???
Photobucket


aKu dan gaya aku lagi.
Photobucket


adIk beradik otomen ker?
Photobucket


akU dan tripod ku.
Photobucket


akU tgh naik sheikh....sukerrrrrr......
Photobucket


lAkonan semula jer.
Photobucket

7 comments:

  1. power siot mamat ni

    ReplyDelete
  2. dalam gambo ni ko nampak gemok skit la ben

    ReplyDelete
  3. gunung keriang..dkat dgn smk mergong kan?

    ReplyDelete
  4. salah....dekat dgn SK GUNUNG KERIANG

    ReplyDelete
  5. jalan nakpi ke kuala kedah drp jitra kan??
    ada muzium padi, ade resort per ntah yg terbengkalai tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...