13.12.09

--- fIrstime @ sCerect ---

tEmpoh hari my friends belanja aku makan kat SECRET RECIPE. dIa belanja sebb aku tolong edit pic anak sedare dia yg comel tu. wEll rejeki jgn di tolak.

tEruja gak sbb firstime makan kat situ. dAlam kepala otak aku ni dok terbayang la kek2 yang aku nak makan.

mAsuk jer aku xtahu nak pesan apa. mInta menu. aiK!!! rupa2nya SECRET RECEPI ni bukan kek semata2, tetapi dia ada menu lain. aDuhai terkena aku. kEk tu sampingan jer.

uNtuk minuman aku order air cokelat ni. sEbenarnya nak strawberi tp xder la plak. so terpaksa la order air cokelat ni ha. nAmpak sedapkan....




mAkanan plak aku xtahu nak order apa tah. bUntu gak... lAst2 aku order western food jer. aLa2 chiken chop gi tu.






pAstu aku gi order kek plak. aLang2 org belanja, makan je lah kan. kEk seterusnya ni nama saintifiknya aku xingat sbb pjg sgt. aDa ais lagi dlm lapisan tu. tP xder la sedap sgt sehinggakan aku xdpt lupakan. bIasa2 jew.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...