Saturday, January 27, 2018

--- Bromo Motocross 2018 epi 2.1 ---

sambung guys....

Kami berhenti berehat sambil layan view selepas beberapa kali diuji ketahanan fizikal. Sambil rehat tu, boleh la setting-setting mana yang longgar. Masa ni motor Amir ada sedikit kerosakkan untuk entah ke berapa kali.


Man acah-acah tau


Langsung tidak mengecewakan











Fakusnya Dato'





Akhirnya....hero kecundang jua. Tapi takper. Bangkit semula dan meneruskan pemotoran.












Kalau ikut, banyak gambar-gambar menarik tapi lebih menarik kalau tengok video. Dia orang banyak buat video. Aku tak ada video.

Akhirnya...kami menemui jalan berturap. Kami berhenti makan mee dan bakso. Jangan lupa solat Zohor.

Cuaca kelihatan mendung dengan angin bertiup agak kencang. Sejukkkkk.....

Sebelum meneruskan perjalanan, kami dinasihatkan mengisi minyak terlebih dahulu. Rp 13000 bagi satu botol. Berapa liter? Mmmmm......lebih kurang 1.5 liter.




Settle bayar apa yang dimakan, kami meneruskan perjalana ke homestay. Kami menuruni bukit untuk menuju ke sana. Sana tu mana?








































Dah nak malam oi......jom balik. Masing meluncur laju meninggalkan aku di belakang. Hahahahahhaha....

Malamnya kami hanya rileks-rileks saja di homestay. Nak keluar pun sejuk. Kita rehat cukup-cukup malam ni. Esok banyak lagi aktiviti.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...